Flore Zoé aan het werk in TextielMuseum

27 November 2013

Na verschillende succesvolle internationale projecten en exposities in New York, Parijs, Seoul, Singapore, Antwerpen en Berlijn richt Flore Zoé in 2013/14 haar pijlen op Nederland: haar thuisbasis.

Zo ook, aanstaande donderdag, waar zij één van haar projecten zal realiseren in het textielmuseum.

Als je interesse hebt om er een item/artikel aan te besteden neem dan contact op met de afdeling communicatie. Iedereen is van harte welkom op de set van de shoot bij Flore en haar team!

Flore Zoé is een Nederlands autonoom fotograaf. In haar werk vertelt zij haar verhaal. Ze regisseert en ensceneert mens en omgeving om tot haar unieke eindresulaat te komen. Haar werk wordt vaak omschreven als ‘art meets fashion’. In 2012 tekende zij bij dé gerennomeerde contemporary art gallery van de wereld: opera. Ze heeft exposities in onder andere Seoul, Singapore, Monacao, New York en Parijs op haar naam staan.

Naast haar autonome werk, werkt Flore Zoé in opdracht. haar opdrachtgevers bevinden zich in de muziekindustrie, modewereld en hoger zakelijke branche. Zij wordt gevraagd voor haar unieke manier van conceptontwikkeling en persoonlijke benadering. Het unieke kenmerk en/of product van een bedrijf weet zij om te zetten in een sterk visueel concept. alhoewel zij bewust is van de commerciele belangen, is Flore haar werk ‘autonoom’ te noemen, hetgeen betekent dat zij met een eigenwijze en eigenzinnige blik tot een zeer speciaal eindproduct weet te komen.

Wat als kind haar hobby was, is nu haar vak, maar nog meer haar passie.